pls, don't go I need youuuuuuu :'(

my dear MFB, imissyou so much! :'(

Okayy, tk sangka laa kan kta jadi mcm ney, kan kan? hm, i always igt pasal kta, and and I terus nangis. tk thu knapa, I pum da cakap kan na cuba face sume ney, seriously I tkbole. maafla, mybe I bukan utk u kan, ad lagi girls yg lucky kud lua sane. boleh tk nak cakap kud girls yg lucky tu mcm ney 'hey, jaga dia baik baik. awak untung dapat dia'. can can? dear, I rindu gelak tawa u, gitar u yg always hiburkan I, sweet webby and etc etc. dalam bilik sllu layan feeling jee, automatically I down plus with sad + tears. i don't know why! then bila mama and papa call I buad fake smile and then cepat cepat cover sbb tkna mama and papa tnya. Dear, I tkbole laa, why hah? act, I buat happy je kan bile cakap gn u but deep in ma heart i was like urghhhhhhh! why its hard fer me to face dis and at the same time, I dun want u to know. I akan igt sume nasihat u, at least I dapat jugak contact u mcm biasa kan? thankyou, happy sgt sbb call I semalam. iloveyou hunn :)

p/s : should I wait fer him until the end of my life? hmmmmm