comelnyee Encik 'gula ngensot'

Actually, bru balik dari rumah membe mama, Aunty Dafina. Dia buad birthday party anak dy, Muhammad Rayyan Akeem. Baru 2 tahun hensem seh, jatuh cintan aww bile dapat dukung dia wlaupun berat kan sebab tembam *kahkah* Comel pulak tuuu, ehem ehem. dah besar nti hensemm yukk :P
tapi kan comel lagi menatang tuuu, Haha that is Sugar Glider a.k.a Gula Ngensot. Seriously, comel sangat na pegang tapi geliiiii. Slumber jee si Rayyan ney pegang, tak rase geli ke sayangg oit. Dia paksa aku suro pegang, sampai kejar-kejar aku, eeeiii aku geli tapi teringin setakat belai-belai kepala dia jela kan. Haha, name dia mike pororo. Comel tak name dia, secomel menatang tuu laa kan. hiiiihooookkkk, aku nak satu laa then letak name dia Cik Enon. Hahahahaha, teringin makkk tahuuu. then then, Aunty Dafina cakap 'Amek laa sekor, si Rayyan ney memang suke main gn gula ngensot dia tuu' Hehehehe, tkna laa aku geli tk berani nak pegang-pegang. eeiiii *naik buluroma* Hahaha. first time denga name menatang tuu pelik jugak laa kan, aku tkpena denga, kurang knowledge aku ney, kuikui. takpe skun aku da tahu *angkat kening tanda bangga* Haha .


ney laa Gula Ngensot a.k.a Sugar Glider tuuu. Comelllll kan anak-anak? Haha, mak sukeee sangat. Tahniah utk sesape yg da bela tuuu, Heee :DD


p/s : Cik Fana sila belanja saya Smoothies Blog yee sebab saya da cakapkan utk Encik Faiz pasal tuu. Terima Kasih :D