UK1 story

'excellent student who always been excellent, congratulation'

'awak murid yang berprestasi tinggi, teruskan usaha jangan malas-malas'

*thanks a lot to Mr Tan, Puan Dasimah and Puan Arnisyah :)


Syukur Alhamdulillah, dapat pujian yg baik dari cikgu-cikgu subjek aku. tak sangka laa kan sch baru ney dapat jugak aku suaikan diri, to my Saint George Girls School (SGGS), aku tk malukan sch lama. Alhamdulillah, nasihat cikgu SGGS aku da tunaikan. yeah, finally :)

Actually, Ujian Kemajuan 1 baru-baru ney aku dapat 7A 3B walaupun ujian je baru kan at least aku da tunjukkan yang terbaik utk warga SGGS! Syukur ke hadrat Ilahi. hope, spm tahun ney result yg paling the best and nak buktikan utk papa and mama. okayyy, thanks bai :D

imissyou SGGS :'(

p/s : harini sanggup diet seh sebab tunggu si Parok beli Kenny Rojers utk aku sebab dia dapat gaji , Hoho dapat jugak :D